22 квітня 2016 р.

ВСЮДИСУЩА РЕКЛАМА

Всюдисуща реклама.
Весело, яскраво, феєрично представимо шкільну бібліотеку! Під таким гаслом 5 квітня пройшов конкурс проектів «Реклама шкільної бібліотеки». Мета – допомогти книжці витримати конкуренцію з відео, комп’ютерами та Інтернетом, створити бібліотеку, яка визнає, що світ змінився, і постарається змінитися сама.
Учні 9-А класу об’єдналися у рекламні агентства і представили своє бачення сучасної шкільної бібліотеки. Завдання було не з легких, адже потрібно було розробити фірмовий знак бібліотеки, придумати салоган, запропонувати друковану і сувенірну рекламу, представити рекламне відео або презентацію про шкільну бібліотеку, розробити оформлення книжкових полиць, виставок тощо.
Запропоновані ідеї були цікавими і корисними. Агентство «Скриня ідей» підготувало  оригінальний огляд серії книг для дітей з яскравим оформленням книжкової виставки.
Агентство «Нарцис» розробило візитку, буклет, календар, стіннівку, об’єднавши все фірмовим знаком бібліотеки. Запропонували цікаву тему для бесіди з учнями 7-8 класів «Паперова книга проти електронної».
Агентство «Galaxy advertising» здивувало своїм творчим поглядом на оформлення фірмового знаку, буклету шкільної бібліотеки та вдалим слоганом «Бібліотека школи №77 знає, що потрібно для вашого розвитку». А ще вони провели опитування серед різних категорій користувачів бібліотек і запропонували змістовну лекцію за своїм дослідженням.
Хочу подякувати всім хто взяв участь у проекті. Ви були винахідливі, різноманітні і активні. Сподіваюсь, що і надалі читачі будуть ділитися своїми ідеями і допомагати втілювати їх у роботу шкільної бібліотеки, адже рекламні акції впивають на імідж бібліотеки. Тож вдалих нам рекламних ходів!
Молочій І.В.