Книга вчить, книга надихає, книга виховує. Саме ці слова найкраще характеризують повість Е.Шмітта «Діти Ноя», яку вивчали на уроках зарубіжної літератури семикласники. Доля маленького єврейського хлопчика та героїзм католицького священика під час другої світової війни вразили, а назва примусила замислитись.
От учні 7Б класу і вирішили «побудувати» свій ковчег як SТЕМ-проєкт.
Спочатку дослідили «об’єкт»: Маркіян Барабаш підготував повідомлення про ковчег Ноя та представив класу. Вирішили працювати малими групами по двоє-троє учнів. Намалювали ескізи. Розрахували розміри ковчега (на підставі інформації з Біблії). І нарешті перейшли безпосередньо до «будівництва» (на уроці мистецтва).
Консультувалися юні будівничі з Наталею Ростиславівною (учителем християнської етики), Наталею Ярославівною (учителем мистецтва) та Іриною Миколаївною (учителем зарубіжної літератури). Кращим ковчегом одностайно визнали виріб групи в складі Улицький Богдан, Буньо Максим, Деркач Юрій. «Пасажирами» ковчега стали іграшкові тваринки та живі равлики ахатини, яких принесла Кроть Тетяна.
А «спустили на воду» ковчеги під час бінарного уроку зарубіжної літератури та християнської етики, на якому пригадали притчу про ковчег Ноя, зробили висновки щодо тих моральних якостей, які необхідні сучасним людям, пояснили назву повісті Е.Шмітта «Діти Ноя», висловили захоплення мужністю та толерантністю «праведника світу» отця Понса, розглянули священні реліквії християн та юдеїв, скуштували мацу…
STEM - проєкт вдався! Задоволені були і учні, і вчителі.