Енергозбереження – це не просто слово, а стиль життя, який має ключове значення для майбутнього нашої планети. У світі, де сучасні технології та наш спосіб життя ставлять під загрозу екосистему, важливо приділяти увагу та зусилля збереженню енергії.
Енергозбереження починається з наших щоденних звичок. Вимикати вимикачі та електроприлади, коли вони не використовуються, та вибирати енергоефективні технології – це лише кілька кроків, які можуть суттєво зменшити наше енергоспоживання.
У школі, в офісі, вдома – всюди можна впроваджувати енергозберігаючі ініціативи.
Отож, у нашій школі впродовж тижня, з 6 по 10 листопада кожен учитель говорив про важливість раціонального використання енергоресурсів.
Так, наші першокласники створили виставку різноманітних ламп і ліхтарів, "підслухали" розумову двох ламп: старої, яка не світила, і нової енергоощадної. Діти спробували відтворити діалог двох ламп. Цікаво було першачкам створювати колаж малюнків та замальовок на тему раціонального і нераціонального використання енергоресурсів.
Учні других класів ознайомились із способами економії енергії та складали пам'ятку " Як зберегти тепло в домівці"
Третьокласники переглянули фільм про заходи енергозбереження, зіграли вікторину та провели конкурс малюнку на дану тему.
Учні 4-х класів цілий тиждень працювали над STEM-проєктом «Як зберегти світло в нашому домі» - досліджували різні джерела електроенергії, створювали світлодіодний ліхтарик, експериментували, де краще розмістити світло.
Учні 5-х класів побували на інтегрованому уроці з теми "Розбір слів за будовою на основі матеріалу про енергозбереження", де переглянули мультфільм про енергозбереження та зіграли квіз.
Шестикласники вивчали як сім'я може економити кошти, якщо у господарстві встановлені сонячні батареї та складали речення на тему «Бережи енергію. Збережи Україну!»
Семикласники складали інструкції «15 способів зекономити електрику в побуті».
Учні 8-х класів переглянули фільм "Збереження тепла та електроенергії в оселях"та опрацювали матеріал на вікторині.
Також, восьмикласники досліджували витратами води під час чищення зубів при відкритому крані і використання води при потребі сполоскати щітку та ротову порожнину. І як результати - в середньому ми економимо 0,4 л води! Дівчатка витирали вікна, лампи, щоб економити світло.
Учні застосовували правила, що допомагають нам бути ощадливими в побуті (повне завантаження пральної машинки, вимкнення приладів з розетки, жалюзі, що не закривають батареї, заміна лампочок на енергоощадні).
А гуртківці поділилися досвідом підготовки до зими (див. тут). Наші учні зрозуміли найголовніше: енергозбереження– це не тільки економія коштів, але й наш внесок у збереження природи для майбутніх поколінь.
Спільно ми можемо зробити більше і змінити світ на краще!