9 лютого 2024 р.

Метод проєктів на уроці мистецтва

Метод проектів є одним із провідних засобів перетворення школи навчання на школу життя. 
Метою методу проектів  на уроках  мистецтва є створення умов, за яких учні самостійно й охоче отримують знання з різних джерел, вчаться користуватися ними (знаннями) для розв'язання нових пізнавальних і практичних завдань.  
Виконання проекту передбачає зв'язок з реальним життям, незвичайність форми і само­стійність виготовлення, створення матеріалів, що по суті є різними формами документування: анотація, рецензія, анкета, таблиця, опис, фото-, аудіо- або ві-деозвіт, колаж, комікс, сценарій, щоденник, журнал, довідник, резюме, каталог, брошура, альбом, словник, стаття, стінгазета, виставка. 
Результат проєкту- колектива робота, візуалізація дослідження.
Учні  10 класу вивчаючи тему  "Латино - американські танці" в групах досліджували і представляли танці танго, ча-ча-ча та румбу.
Працюючи над проєктом використовували :
- чек-лист;
- ШІ для створення презентацій - сервіс GAMMA;
 - онлайн генератор QR кодів;
- створювали  ілюстрацію застосовуючи вітражну техніку.