Метою методу проектів на уроках мистецтва є створення умов, за яких учні самостійно й охоче отримують знання з різних джерел, вчаться користуватися ними (знаннями) для розв'язання нових пізнавальних і практичних завдань.
Виконання проекту передбачає зв'язок з реальним життям, незвичайність форми і самостійність виготовлення, створення матеріалів, що по суті є різними формами документування: анотація, рецензія, анкета, таблиця, опис, фото-, аудіо- або ві-деозвіт, колаж, комікс, сценарій, щоденник, журнал, довідник, резюме, каталог, брошура, альбом, словник, стаття, стінгазета, виставка.
Результат проєкту- колектива робота, візуалізація дослідження.
Учні 10 класу вивчаючи тему "Латино - американські танці" в групах досліджували і представляли танці танго, ча-ча-ча та румбу.
Працюючи над проєктом використовували :
- чек-лист;
- ШІ для створення презентацій - сервіс GAMMA;
- онлайн генератор QR кодів;
- створювали ілюстрацію застосовуючи вітражну техніку.