
.jpg)
Учні та учениці 7Б класу створювали «невидимі чорнила», а зображення, нанесені цими чорнилами, згодом «оживали» — завдяки доповненій реальності та технологіям візуалізації. Це дало змогу поєднати хімію, мистецтво та географію в одному захопливому експерименті.
А школярі 7В класу використовували штучний інтелект для створення тематичних презентацій та навіть складали пісні про природні зони Євразії — інтегруючи музику, лінгвістику й ІТ у навчання.
Такі нестандартні підходи зробили уроки не лише сучасними й інтерактивними, а й по-справжньому захопливими. Учні із задоволенням брали участь у кожному етапі роботи, самостійно досліджували, творили й відкривали для себе нові грані предмета. Географія перетворилася на пригоду, де кожен міг стати дослідником, митцем чи винахідником.