

Діти побачили, як геометричні фігури допомагають зрозуміти, як побудовані піраміди. Вони працювали з об’ємами, формами, симетрією, створювали власні моделі — і кожна з них була унікальною.
Наші п’ятикласники були дослідниками, архітекторами, математиками та будівельниками водночас. Вони не просто вчилися — вони творили, відкривали, дивувалися.
Наші п’ятикласники були дослідниками, архітекторами, математиками та будівельниками водночас. Вони не просто вчилися — вони творили, відкривали, дивувалися.
Такий інтегрований урок допоміг поєднати знання з різних предметів, розвинути логіку, уяву та інтерес до навчання.
Разом з учителем математики Зоряною Григорівною Терендій та учителем історії Наталією Журавель учні шукали відповідь на запитання:
Що спільного між пірамідами та математикою? І виявилося — дуже багато!
Цей урок ще раз довів:
навчання може бути справжньою пригодою, у якій оживають і факти, і формули, і фантазія.