9 травня 2025 р.

Піраміди: шлях крізь час, математику й уяву

Сьогодні п’ятикласники не просто вивчали піраміди — вони перенеслися у світ стародавніх цивілізацій, досліджували архітектуру споруд, що вражають людство до сьогодні, занурювались в історію створення цих грандіозних споруд, дізнавались про їхнє значення, символіку в різних культурах та неймовірні методи будівництва.
А найцікавіше — це був урок математики!
Діти побачили, як геометричні фігури допомагають зрозуміти, як побудовані піраміди. Вони працювали з об’ємами, формами, симетрією, створювали власні моделі — і кожна з них була унікальною.
Наші п’ятикласники були дослідниками, архітекторами, математиками та будівельниками водночас. Вони не просто вчилися — вони творили, відкривали, дивувалися.
Такий інтегрований урок допоміг поєднати знання з різних предметів, розвинути логіку, уяву та інтерес до навчання.
Разом з учителем математики Зоряною Григорівною Терендій та учителем історії Наталією Журавель учні шукали відповідь на запитання: 

Що спільного між пірамідами та математикою? І виявилося — дуже багато!

Цей урок ще раз довів: 
навчання може бути справжньою пригодою, у якій оживають і факти, і формули, і фантазія.