3 лютого 2015 р.

Програмуємо зі Scratch

Що учні вивчають і чому навчаються, створюючи інтерактивні історії, анімацію, ігри, музику та творчі роботи в Скретч? По-перше, вони знайомляться з математичними й алгоритмічними ідеями, які будуються на досвіді роботи в середовищі. По-друге, створюючи програми в Скретч, учні опановують фундаментальні алгоритмічні поняття, такі як повторення та розгалуження. По-третє, вони покращують розуміння важливих математичних понять, таких як координати, змінні та випадкові числа. Скретч формує основні навички 21-го століття, які є вирішальними для успішної самореалізації в майбутньому: творче мислення, вільна комунікація, системний аналіз, ефективне співробітництво, вільне використання технологій, безперервне навчання. Створення проектів у середовищі Скретч також допомагає учням поглиблювати рівень володіння інформаційними технологіями.

Сьогодні учениці 6-А класу Терналь Олена та Новікова Діана провели для дітей 2-А класу Майстер-клас по створенню інтерактивних проектів у середовищі Скретч. Саме це середовище учні 2-х класів почали зараз вивчати на уроках інформатики. Дівчата показали власноруч створений мультфільм за мотивами народної казки "Колобок". Малюкам було дуже цікаво. Сподіваємось, що скоро побачимо і їхні цікаві роботи у Scratch. 
Цікаво було і учням 1-Б класу,вони теж мали можливість побачити улюблену казку, яку екранізували за допомогою Scrаtch старшокласники.