26 вересня 2017 р.

Казкова подорож

Наша казкова подорож розпочалась з чудової країни Угорщини, славного міста Будапешт. Побачивши  цю місцевість, ми були вражені нічною красою Будапешту. Нас чекав сюрприз. Нам випала нагода прокататись на човні по річці Дунай нічним зачарованим містом. Ми побачили парламент Будапешту, загадували бажання, пропливаючи під мостами. Після маленької подорожі наш ансамбль був дуже щасливий. Колектив «Подоляночка» сів у автобув і вирушив у подорож далі. Зранку я і моя подруга Марта прокинулись найшвидше, і  ми милувались краєвидами за вікном. Італія нас зустріла похмуро, але в нас від цього настрій не змінився. Ми проживали у містечку Lido di Jesolo. Після того як ми заселилися у готель, наш ансамбль вирішив пройтись узбережжям Адріатичного моря . Коли всі підбігли до моря, то відчули наскільки водичка тепленька, і які сильні хвилі. Ввечері нам не довелось відпочивати. Адже ми поїхали виступати і виборювати перемогу. Після концерту було безліч емоцій, але всі змучені позасинали. Кожного ранку нас чекав смачненький сніданок, після якого в нас був вільний час, а ввечері в нас були концерти. І ось в середу нас запросили на нагородження фестивалю X INTERNATIONAL FESTIVAL OF ART “ORPHEUS IN ITALY” На цьому фестивалі ансамбль танцю «Подоляночка» виборов друге місце серед 13 країн. Ми були горді за наш ансамбль «Подоляночка». Наступного дня ми вирушили у Венецію. Коли корабель підпливав до цього міста, всі були здивовані, як може  місто бути збудованим на воді. Коли почалась екскурсія, всі уважно і захопливо слухали.  «Подоляночка» відвідала популярні місця Венеції, наприклад: Площа Сан Марко, міст Ріальто.  Біля площі Сан Марко розташований храм, де знаходяться мощі святого євангелиста Марка, нажаль, нам не вдалось відвідати цей храм, бо було надзвичайно багато туристів, звісно, чим і славиться Венеція. Отже, Венеція надзвичайно красиве та незвичайне місто.

Я дуже вдячна нашому керівнику Ольшанській Наталії Павлівні  за те, що нам випала можливість  побачити маленьку частинку світу. Наш ансамбль повернувся назад у Львів, і буде тішити танцями вже наших дорогих вчителів у їхнє чудове свято.